Tip Percuma Membuat Duit Di Internet

Sabtu, 18 Oktober 2008

FOKUS 2(c): Cash Offers dan Cash Games dalam Inboxdollars.com

Cash Offers kebanyakannya meminta kita untuk membeli barang atau perkhidmatan. Dan untuk setiap belian, kita akan mendapat cash back lebih kurang 10% hingga 30% mengikut pakej yang kita pilih. Tetapi untuk peserta dari Malaysia atau Indonesia, saya tidak menggalakkan pilihan ini (kecuali jika ia percuma) kerana kita akan di kenakan bayaran pos atau bayaran pengaktifan untuk sebulan (biasanya).


Tetapi sekiranya anda memang memerlukan perkhidmatan atau barangan yang ditawarkan, anda boleh mendapatkannya dengan harga yang sama tetapi mendapat cash back. Kelebihan ini sebenarnya haya dapat dirasai sepenuhnya oleh mereka yang berada dalam US kerana kebanyakan tawaran tersebut biasanya memerlukan alamat dengan nombor telepon dalam US.


Walau bagaimanapun, kita boleh menggunakan cara lain seperti bermain game atau paid email. Konsep bermain game di sini ialah anda akan berlawan dengan orang lain melalui pertandingan yang diadakan. Biasanya untuk free member akan mendapat perlawanan yang memberi hadiah sekitar USD 0.50 hingga USD 3.00. Caranya.. Mendaftar dengan WORLDWinner dalam Inboxdollars.com dan teruskan permainan anda. Kemenangan akan dikreditkan dalam akaun anda dalam Inboxdollars.com.

Apa yang ditunggu lagi? Join sekarang...








Tiada ulasan: