Tip Percuma Membuat Duit Di Internet

Ahad, 21 September 2008

SELAMAT DATANG KE DUNIA MEMBUAT DUIT DARI INTERNET

Di dalam Internet, banyak pilihan untuk membuat duit. Tanya diri sendiri: Mahu yang banyak atau yang sederhana atau yang sedikit.


Mengikut pengalaman saya selama berkecimpung dalam perniagaan/pekerjaan dalam internet, terdapat program yang sememangnya akan menghasilkan wang. Ini didorong oleh pelanggan-pelanggan Internet yang pelbagai dan mereka menggemari perkara yang berbeza.


Terdapat banyak jenis program yang ditawarkan iaitu program menjawab survey, online games berbayar, program affiliates, menulis artikel, menjual photo / hasil kerja seni dan juga program MLM. Ada program yang memerlukan kita untuk membayar sejumlah wang sebelum bermula dan ada juga program yang tidak mengenakan sebarang bayaran.


Di sini saya mengutamakan program yang memberikan pulangan tanpa mengenakan sebarang bayaran (Program yang boleh disertai secara percuma.. Ingat PERCUMA). Setakat ini, mengikut bayaran yang telah diterima, saya boleh meletakan program affiliate sebagai program yang memberikan bayaran paling tinggi diikuti oleh program menjawab servay dan online games berbayar.


Saya akan berkongsi kepada para pembaca semua satu persatu program yang saya sedang ikuti dan bagaimana mereka membayar kepada kita apabila kita mencapai suatu nilai tertentu.

Tiada ulasan: