Tip Percuma Membuat Duit Di Internet

Ahad, 21 September 2008

MEMBUAT DUIT DENGAN PROGRAM AFFILIATES

Kebanyakan program seperti ini sebenarnya adalah percuma tetapi beberapa laman web mengenakan bayaran kerana mereka ingin mendapatkan keuntungan maksimum daripada traffic atau pelanggan yang kita bawa kepada mereka.


Tugasnya mudah, iaitu menghantar referral link yang diberikan kepada kita kepada sesiapapun pengguna laman web yang kita tahu. Jika kenalan kita terlalu sedikit kita boleh menyertai kumpulan-kumpulan perbincangan dalam googlegroups, friendster, myyearbook.com dan lain-lain lagi dengan tujuan untuk menyebarkan referral link yang diberikan. Selain dari itu, kita juga boleh menge-mail terus kepada semua orang dalam address book kita.


Bayarannya akan diberikan apabila kita mencapai jumlah tertentu dan biasanya minimum bayaran keluar adalah USD50.


Jadi lebih banyak orang yang mengklik referral link anda, lebih banyak bayaran yang akan masuk.


Sekiranya anda dapat meluangkan masa sekitar 1 jam sehari didepan computer untuk tujuan ini, tidak mustahil anda boleh mendapat sekitar USD100 hingga USD500 sebulan.


Nanti dulu. Sabar.


Untuk memilih program affiliates yang sesuai sila rujuk latarbelakang syarikat atau laman web yang anda cuba untuk promosikan. Ini adalah kerana terdapat laman web yang hanya memberikan bayaran apabila anda membayar yuran permulaan dan juga hanya apabila anda telah mendapat referral yang telah mendaftar melalui anda. Untuk jenis laman web ini, anda kena banyak bersabar kerana tidak semua orang akan mengeluarkan duit bagi sesuatu yang belum pasti.


Oleh itu saya mencadangkan program affiliate SFI Marketing dibawah program EyeEarn.com atau IAHBE.com. Untuk pengetahuan pembaca pada masa saya menulis artikel ini, saya telah pun mempunyai sebanyak 19254 downline dalam powerline yang telah disediakan. Ini autodownline dan kita mendapat bayaran dari setiap autodownline kita yang menyertai program ini.


Untuk mengakses program ini sila klik Pahaikans Link dan lihat program EyeEarn.com atau IAHBE.com program. Untuk mencari program yang lain silalah taip money making tips di Pahaikan.webs.com homepage dan cari.


EyeEarn.com
IAHBE.org

Tiada ulasan: