Tip Percuma Membuat Duit Di Internet

Jumaat, 17 Oktober 2008

FOKUS 1(e): Apakah nilai 1 share dalam EyeEarn.com?

1 share dalam EyeEarn.com adalah diterangkan seperti berikut:

Ambil satu contoh, katakan dalam bulan ini terdapat 100 000 perserta baru yang mendaftar dalam SFI Marketing. Dan pada masa yang sama, 10 000 orang memilih EyeEarn.com sebagai fokus (belum upgrade sebagai EA - layak menerima 1 share). Jadi baki 90 000 peserta baru ini akan dibahagikan antara affiliate sebagai downlinenya. Ini bermakna seorang member EyeEarn.com akan menerima 9 downline.


Di MaxMalls.com pula, katakan jualan bulanan yang berjaya dikumpulkan ialah $100 000 dalam CV (Commission Volume). Jadi 80% iaitu $80 000 akan dibahagikan antara 10 000 orang affiliate EyeEarn.com. Jadi setiap affiliate akan layak untuk menerima $8.


Jadi untuk bulan ini, 1 share adalah bernilai $5 dan 9 downline. Jika anda masih ingin mendapatkan lebih pendapatan, ini lebih baik dan amat digalakkan.


INGAT.. Jika anda mensponsor sendiri downline anda, downline tersebut tidak akan diberikan kepada orang lain. Downline yang dimaksudkan disini adalah downline yang mendaftar terus tanpa melalui kempen atau mengklik banner kempen orang tertentu.

TAPI .. walaupun anda duduk diam dan mendapat downline.. kita digalakkan untuk sama-sama berkempen tentang EyeEarn.com kerana kita harus ingat bahawa tujuan utamanya disini adalah kerjasama daripada jaringan (network) yang besar.


Tiada ulasan: