Tip Percuma Membuat Duit Di Internet

Isnin, 13 Oktober 2008

FOCUS 1 (d): Sentiasa Aktifkan Akaun EyeEarn Anda Pada 5 hari terakhir setiap Bulan.

INGAT!! Untuk layak mendapat komisen, sentiasa aktifkan semula akaun anda pada 5 hari terakhir setiap bulan (sekitar 25 hingga 30 haribulan setiap bulan). Jika tidak anda tidak akan dapat menikmati bonus yang dijanjikan.

Untuk mula menikmati bonus juga anda diharuskan untuk membeli starter kit yang berharga USD20. Ini adalah pelaburan yang kecil berbanding pulangan yang lebih besar suatu ketika nanti. Jangan risau.. kerana ketika saya menulis artikel ini, saya sudah pun menerima komisen untuk bulan September sebanyak USD9.14 yang mana komisen ini hanya berdasarkan kepada 1 share sahaja sewaktu saya masih lagi tidak mempunyai starter kit.



Jadi jangan lupa para affiliate, aktifkan akaun anda pada 5 hari terakhir setiap bulan dan pastinya anda tidak menyesal kerana dalam EyeEarn.com, lebih 8000 orang akan mendaftar setiap minggu. Oleh itu komisennya pasti ada untuk setiap orang.

Sekiranya ada masalah dengan pengesahan gambar, hubungi saya untuk mendapatkan stiker EyeEarn secara percuma.. Tetapi saya hanya mempunyai dua stiker sahaja sebab satu telah pun saya guna untuk kereta sendiri.

Buat pengetahuan semua affilliate EyeEarn.com juga, saya telah pun meng"upgrade" akaun saya kepada Executive Affiliate untuk mendapatkan lebih share untuk komisen yang lebih banyak. Anda pun boleh buat perkara yang sama apabila anda sudah yakin dengan EyeEarn.com atau SFI Markerting.

Yang saya agak pasti bulan depan saya akan menerima sekitar USD27++ untuk 3 share yang saya ada setakat ini. Ingat.. kita maju pelan-pelan supaya bila jatuh tidak terlalu sakit. Sekiranya anda mempunyai sebarang masalah.. apa sahaja masalah hubungi saya dalam laman blog ini supaya apa saja pertanyaan atau kekusutan yang ada dalam kepala anda dapat dileraikan.


Tiada ulasan: