Tip Percuma Membuat Duit Di Internet

Isnin, 13 Oktober 2008

FOCUS 1(c): Pengesahan untuk Program EyeEarn.com


Saya telah pun menerima bungkusan EyeEarn.com yang bernilai USD20. Dalam bungkusan tersebut ada tiga stiker kereta EyeEarn.com, 100 keping kad promosi, 1 T-shirt EyeEarn.com, 1 manual panduan EyeEarn.com dan 10 keping pelekat (untuk buku dll).

Selepas menerima bungkusan ini, saya telah pun memuatnaik gambar ke laman web EyeEarn.com. Ini adalah gambar yang telah saya uploadkan.

Tidak ada masalah untuk saya kongsikan ini semua kerana saya juga menerima komisen dari EyeEarn.com.

Setelah gambar diuploadkan, pengesahan akan diterima lebih kurang dalam 1 hingg 2 hari bekerja. Kenapa pengesahan ini penting? Sebab tanpa pengesahan anda tidak akan mula mendapat komisen jika tidak ada pengesahan. Tetapi EyeEarn.com juga memberikan pilihan iaitu dengan membeli "share" EyeEarn.com pada nilai USD35 setiap satu.

Satu lagi sebab mengapa pengesahan gambar ini perlu ialah EyeEarn.com cuba untuk memastikan bahawa setiap affiliate bertindak mengiklankan Program EyeEarn.com dan bukan hanya membeli starter kit EyeEarn.com tanpa memasang sticker. Mereka berasa ini tidak adil untuk semua affiliate.



Tiada ulasan: