Tip Percuma Membuat Duit Di Internet

Isnin, 6 Oktober 2008

FOCUS 1(a): EyeEarn.com (Kategori: Affiliate)


Program affiliate ini menggunakan konsep yang agak mudah diterima dan mudah dijalankan. Saya baru sahaja menyertai program ini pada bulan lalu dan pada masa ini saya mempunyai seramai 40000++ downline dalam Powerline.

Semestinya ada sedikit komisen daripada downline ini. Tapi berapa? Sehingga kini saya masih belum menerima sebarang komisen dan saya masih menunggu.

Saya akan memberikan anda perkembangan terbaru mengenai program ini.

Antara yang telah saya lakukan dalam tempoh sebulan ini ialah mendaftar secara percuma kemudian upgrad kepada Executive Affiliate dalam masa seminggu setelah berfikir panjang. Apa yang membuatkan saya tertarik adalah pelannya yang agak mudah dan mudah diterima oleh akal.

Saya telah pun membuka akaun Pay Pal untuk memudahkan urusan transaksi kewangan dalam USD di internet.

Sekiranya anda berminat untuk program ini, sila baca bahagian kedua.. FOKUS 1(b).

Tiada ulasan: